.:: Toshka ::.

أهلا وسهلا بكم فى منتدى (توشكا)

*(انت ليس مسجل لدينا فى المنتدى)*

يجب عليك التسجيل لتستطيع المشاركة بمواضيعك وردودك

إن كنت تريد الدخول إضغط على (دخول)
يشرفنا أن تنضم إلينا فى المنتدى بالضغط على (تسجيل)
إن كنت تريد إغلاق الصفحة إضغط على (إخفاء)

للإستعلام :
Email1: toshka010@hotmail.com
Email2: toshka010@yahoo.com
Mobile: 010 691 62 46 62

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

أهلا وسهلا بكم فى منتدى (توشكا)

*(انت ليس مسجل لدينا فى المنتدى)*

يجب عليك التسجيل لتستطيع المشاركة بمواضيعك وردودك

إن كنت تريد الدخول إضغط على (دخول)
يشرفنا أن تنضم إلينا فى المنتدى بالضغط على (تسجيل)
إن كنت تريد إغلاق الصفحة إضغط على (إخفاء)

للإستعلام :
Email1: toshka010@hotmail.com
Email2: toshka010@yahoo.com
Mobile: 010 691 62 46 62

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

NeW X NeW

4 مشترك

ادخل وقول هل تحب آمال ماهر ؟ وماذا تحب ان تسمع عنها ؟ وما تريده من كل ما يتعلق بها آمـــــــــــال مــــــــــاهر في قلوبنا

ملك الرومانسيه
    ملك الرومانسيه
    عضو نشيط جدا
    عضو نشيط جدا

ذكر
    الحصان

ادخل وقول هل تحب آمال ماهر ؟ وماذا تحب ان تسمع عنها ؟ وما تريده من كل ما يتعلق بها  آمـــــــــــال مــــــــــاهر في قلوبنا Empty ادخل وقول هل تحب آمال ماهر ؟ وماذا تحب ان تسمع عنها ؟ وما تريده من كل ما يتعلق بها آمـــــــــــال مــــــــــاهر في قلوبنا

مُساهمة من طرف ملك الرومانسيه الثلاثاء 24 يونيو 2008 - 8:48

استطاعت آمال ماهر ان تصل بصوتها الاصيل الي قلوب ملايين المصرين والعرب في خلال فتره قصيره
    وانا عن نفسي بحب آمال ماهر جداااااااااااااااااااااااااااااا وبأذن الله كل حاجه عنها في الرابطه دي وهتشوفي من مواضيع حلوووووووووووه عنها
    ويا ريت كل واحد يكتب رأيه عن امال ماهر هنا ويقول هو عاوز يعرف عنها ايه وبأذن الله المواضيع كلها هتنزل بعد بكره
    توشكا
    توشكا
    Toshka
    Toshka

ذكر
    الحصان

ادخل وقول هل تحب آمال ماهر ؟ وماذا تحب ان تسمع عنها ؟ وما تريده من كل ما يتعلق بها  آمـــــــــــال مــــــــــاهر في قلوبنا Empty رد: ادخل وقول هل تحب آمال ماهر ؟ وماذا تحب ان تسمع عنها ؟ وما تريده من كل ما يتعلق بها آمـــــــــــال مــــــــــاهر في قلوبنا

مُساهمة من طرف توشكا الثلاثاء 24 يونيو 2008 - 9:01

انا عن نفسى بحب أمال ماهر جدا فى الفترة الآخيرة دى
    استطاعت ان هى تثبت شهرتها صح
    بالذات فى أغنية ايه بينك وبينها
    elbrnsisa
    elbrnsisa
    المشرفة على المنتدى
    المشرفة على المنتدى

انثى
    الثعبان

ادخل وقول هل تحب آمال ماهر ؟ وماذا تحب ان تسمع عنها ؟ وما تريده من كل ما يتعلق بها  آمـــــــــــال مــــــــــاهر في قلوبنا Empty رد: ادخل وقول هل تحب آمال ماهر ؟ وماذا تحب ان تسمع عنها ؟ وما تريده من كل ما يتعلق بها آمـــــــــــال مــــــــــاهر في قلوبنا

مُساهمة من طرف elbrnsisa الأحد 29 يونيو 2008 - 16:30

هي صوتها حلو بس انا مبحبش أمال ماهر ولا بحب اي أغنيه ليها لانها مبتدخلش قلب الشباب خالص بالمره وشكرااااااااااااااا
    ملك الرومانسيه
    ملك الرومانسيه
    عضو نشيط جدا
    عضو نشيط جدا

ذكر
    الحصان

ادخل وقول هل تحب آمال ماهر ؟ وماذا تحب ان تسمع عنها ؟ وما تريده من كل ما يتعلق بها  آمـــــــــــال مــــــــــاهر في قلوبنا Empty شكرااااااااااا

مُساهمة من طرف ملك الرومانسيه الأحد 29 يونيو 2008 - 23:53

هي صوتها حلو اووووووووووووووووي بس كل الناس بتحب امال ماهر لأنها ذكيه وعاقله ورزينه
    لدرجه ان رئيس الجمهوريه حسني مبارك اتسأل مره من احد المذيعين : بتحب مين من المغنيين
    رد وقال انوا بيحب واحده لسه بتغني جديده اسمها امال ماهر
    يعني حتي الريس بيحبها وبعدين كل اغانيها بتوصل اللي الشباب العاقلين بس واللي بيحاولوا يفهموا الحياه
    والدليل علي ذلك انها غنت اغنيه ياعنيي عليكي يا طيبه والاغنيه كانت بتدل علي الشباب الطايش اللي اتنزعت من قلوبهم الرحمه
    والاغنيه التانيه بتاعه مسلسل قضيه رأي عام اللي انا بحبو اوووووووووووووي لانوا مسلسل واقعي يعني مش زي قصصك اللي مش واقعيه
    والاغنيه برضوه بتعيب علي الشباب الطايش اللي اتزعت من قلوبهم الرحمه والشفقه لدرجه انهم ....... المهم انا عاوز اقول ان كل اغاني امال ماهر
    واقعيه عشان كده بتوصل للشباب الذي يعلم عن الحياه ما يكفيه وكمان الاغنيه بتعيب علي الناس اللي طالعين نازلين واكلين البلد وينهبوا من خيرها
    يا ريت نفوق ونطالب بكل حقوقنا طالب بس بحقوق مش مهم هاتخودها ولا لأ المهم انك تطالب لانك هتسأل عند ربنا ليه مالبش بحقوقك
    الساكت عن الحق شيطان اخرس وشكرا علي الرد
    توشكا
    توشكا
    Toshka
    Toshka

ذكر
    الحصان

مُساهمة من طرف توشكا الإثنين 30 يونيو 2008 - 1:08

والله انت عندك حق بجد
    انا عن نفسى بحب أمال ماهر جدا
    لآنها أول ماطلعت جديد قدرت تثبت شهرتها كويس أوى
    شكرا يا ملك الرومانسية على الموضوع
    ملك الرومانسيه
    ملك الرومانسيه
    عضو نشيط جدا
    عضو نشيط جدا

ذكر
    الحصان

ادخل وقول هل تحب آمال ماهر ؟ وماذا تحب ان تسمع عنها ؟ وما تريده من كل ما يتعلق بها  آمـــــــــــال مــــــــــاهر في قلوبنا Empty اوعي

مُساهمة من طرف ملك الرومانسيه الإثنين 30 يونيو 2008 - 18:17

قشطه عليك يا هيما قولها حاجه بقي هههههههههههههههههه Very Happy Laughing
    elbrnsisa
    elbrnsisa
    المشرفة على المنتدى
    المشرفة على المنتدى

انثى
    الثعبان

مُساهمة من طرف elbrnsisa الإثنين 30 يونيو 2008 - 19:44

خلاص يا ملك الرومانسيه براحه عليه شويه انا مش قصدي حاجه وكل واحد بيعبر عن رأيه زي ما انت ما عبرت عن رأيك في قصصي باردوا وبعدين مش قولنا احنا اخوات خلاص بقي وبعدين انا بشجعك علي أنك بتحب الفنان العظيم ملك الرومانسيه تامر حسني علشان انا كمان بحبوا جدا وألبومو الجديد جامد جدا وكلوا رومانسيه وشكراااااااااااااااااااااااااااااااااا[i] Razz Razz
    ملك الرومانسيه
    ملك الرومانسيه
    عضو نشيط جدا
    عضو نشيط جدا

ذكر
    الحصان

ادخل وقول هل تحب آمال ماهر ؟ وماذا تحب ان تسمع عنها ؟ وما تريده من كل ما يتعلق بها  آمـــــــــــال مــــــــــاهر في قلوبنا Empty ماشي

مُساهمة من طرف ملك الرومانسيه الإثنين 30 يونيو 2008 - 19:51

ايوه يعني انتي كنتي بتقولي مش بحب آمال ماهر عشان انا مش بحب قصصك
    ماشيي
    عالعموم ميرسي علي انك بتحبي تامر حسني وعلي فكره انا هنزل فيلم هيما النهارده
    لكل من يحب تامر حسني
    والف شكر ليكي
    توشكا
    توشكا
    Toshka
    Toshka

ذكر
    الحصان

مُساهمة من طرف توشكا الأربعاء 2 يوليو 2008 - 14:49

كله بيحب كله هنا فى المنتدى
    والدور والباقى على اللى بيحبكوها أوى
    ماشى ياااااااااا برنس
    ملك الرومانسيه
    ملك الرومانسيه
    عضو نشيط جدا
    عضو نشيط جدا

ذكر
    الحصان

مُساهمة من طرف ملك الرومانسيه الأربعاء 2 يوليو 2008 - 21:59

تقصد ايه يعني
    توشكا
    توشكا
    Toshka
    Toshka

ذكر
    الحصان

مُساهمة من طرف توشكا الأربعاء 2 يوليو 2008 - 23:16

واحد صاحبى
    ملك الرومانسيه
    ملك الرومانسيه
    عضو نشيط جدا
    عضو نشيط جدا

ذكر
    الحصان

مُساهمة من طرف ملك الرومانسيه الخميس 3 يوليو 2008 - 6:18

ماشي يا صاحبي
    توشكا
    توشكا
    Toshka
    Toshka

ذكر
    الحصان

مُساهمة من طرف توشكا الخميس 3 يوليو 2008 - 20:01

ههههههههههههههههه
    ملك الرومانسيه
    ملك الرومانسيه
    عضو نشيط جدا
    عضو نشيط جدا

ذكر
    الحصان

ادخل وقول هل تحب آمال ماهر ؟ وماذا تحب ان تسمع عنها ؟ وما تريده من كل ما يتعلق بها  آمـــــــــــال مــــــــــاهر في قلوبنا Empty ههههههههههههههه

مُساهمة من طرف ملك الرومانسيه الجمعة 4 يوليو 2008 - 11:01

Very Happy هههههههههههههههههههههههه Very Happy
    توشكا
    توشكا
    Toshka
    Toshka

ذكر
    الحصان

مُساهمة من طرف توشكا الجمعة 4 يوليو 2008 - 16:38

Very Happy
    ملك الرومانسيه
    ملك الرومانسيه
    عضو نشيط جدا
    عضو نشيط جدا

ذكر
    الحصان

ادخل وقول هل تحب آمال ماهر ؟ وماذا تحب ان تسمع عنها ؟ وما تريده من كل ما يتعلق بها  آمـــــــــــال مــــــــــاهر في قلوبنا Empty ههههههههههههههههههههههههههه

مُساهمة من طرف ملك الرومانسيه الجمعة 4 يوليو 2008 - 22:06

Very Happy Very Happy Very Happy
    ملكة الرومانسية
    ملكة الرومانسية
    عضوة
    عضوة

انثى
    الثعبان

مُساهمة من طرف ملكة الرومانسية الأحد 6 يوليو 2008 - 22:40

hhhhhhhhhhh
    Laughing
    توشكا
    توشكا
    Toshka
    Toshka

ذكر
    الحصان

مُساهمة من طرف توشكا الأحد 6 يوليو 2008 - 22:57

انتى دخلتى معانا فى الضحك طيب
    اهلا بيكى
    هههههههههههههههههههه

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 2 مايو 2024 - 7:51